Тест по основи на маркетинга

Изпитен тест за ІІ-ри семестър в Колеж по Мениджмънт, търговия и маркетинг преподавател Данчева. Тестът съдържа само въпроси от затворен вид. На изпита, освен тях, се дават и отворени въпроси.

Информация и рейтинг

Дата: 2021-05-06 14:32:48
Предмет: Маркетинг
Предназначен за: Студенти от 1 курс
Въпроси: 30 въпр.
Сподели:

Публикуван от

admin

Въпросите, които ще видиш в теста:

  1. Теорията на Маслоу представя потребностите като:

  2. Ядрото на продукта включва:

  3. Мястото на маркетинга във фирмата се определя от:

  4. Основната характеристика на индустриалните пазари е:

  5. Разширяването на дистрибуционната мрежа се извършва основно на етап от ЖЦП:

  6. Обект на рекламата, за разлика от PR е:

  7. Продажбенооориентираната концепция предполага:

  8. Вариантите за избор на целеви сегмент включват: (може да посочите повече от един верен отговор)

  9. Основните отличия между потребителските и индустриалните пазари се отнасят до:

  10. Вътрешни ценообразуващи фактори са: