Управление на маркетинга в туризма - тест 1

Тестът съдържа 21 затворени въпроса, всеки от които изисква един или повече верни отговора.

Информация и рейтинг

Дата: 2020-12-04 10:26:01
Предмет: Стратегическо управление
Предназначен за: Студенти
Въпроси: 21 въпр.
Сподели:

Публикуван от

admin

Въпросите, които ще видиш в теста:

  1. Единната система за туристическа информация включва:

  2. Коя от изброените структури съответства на стратегията за развитие на продукта?

  3. Моделът „7S” включва седемте фактора на вътрешната среда и ги разделя на две групи:

  4. В зависимост от областите, в които се прилага СТРАТЕГИЧЕСКИЯТ КОНТРОЛ бива:

  5. Прилагането на кой от изброените по-долу модели силно зависи от националните особености и фирмената култура?

  6. Какви са характеристиките на култура от типа „мачо” ?

  7. Принципът на ограничената рационалност се характеризира с:

  8. Обвързването на фирмената култура със стратегията се изразява в:

  9. Целевата ориентация на стратегиите зависи от :

  10. Визията на корпоративно и фирмено ниво трябва: