Тест по ценови мениджмънт за 5-ти курс

Тестът е по ценови мениджмънт за магистри финансов мениджмънт, СА Свищов. Съдържа 30 въпроса, всеки от които има само един верен отговор.

Информация и рейтинг

Дата: 2020-11-24 12:48:04
Предмет: Мениджмънт
Предназначен за: Студенти от 5 курс
Въпроси: 30 въпр.
Сподели:

Публикуван от

admin

Въпросите, които ще видиш в теста:

  1. При условие, че капацитетните възможности на предприятието са по-малки от тези, изчислени чрез метода на анализа на контролната точка, алтернативните възможности могат да бъдат сведени до:

  2. Мерките за защита на конкуренцията в рамките на единния пазар на ЕС са регламентирани в европейското законодателство и акцентират върху:

  3. Олигополът е тип пазарна структура, в рамките на която:

  4. Стимулирането на конкуренцията и противодействието на анти-пазарното поведение на монополните структури в границите на ЕС се осъществява:

  5. Ценовата политика се определя като:

  6. Долни граници на цените (минимални изкупни цени) се определят предимно за:

  7. Предприятията формират своите „цени на предлагане“ при отчитане влиянието на следните фактори:

  8. Измененията в пазарния обем реализирана продукция, при равни други условия, влияят върху:

  9. Смисълът на първия закон на Госен се изразява в следните положения:

  10. Фирмените разходи, в зависимост от връзката им с обема реализирана продукция, биват: