Тест по маркетинг във финансовите институции за 3-ти курс

Тестът съдържа 20 въпроса, всеки от които има само един верен отговор. Предназначен е за студенти от 3-ти курс, изучаващи Маркетинг.

Информация и рейтинг

Дата: 2020-11-24 12:46:05
Предмет: Маркетинг
Предназначен за: Студенти от 3 курс
Въпроси: 20 въпр.
Сподели:

Публикуван от

admin

Въпросите, които ще видиш в теста:

  1. Кой от посочените елементи НЕ се включва в разширената концепция за маркетинговият микс на услугите:

  2. Вътрешните клиенти на банката са:

  3. Нееднородността (изменчивостта) като специфична характеристика на услугите означава:

  4. В резултат на нееднородността на услугите:

  5. Неделимостта като специфична характеристика на услугите означава:

  6. Нетрайността е специфична характеристика на услугите, която означава, че:

  7. Отбележете коя от посочените характеристики е присъща само на финансовите услуги:

  8. Отбележете коя от посочените характеристики е присъща само на финансовите услуги:

  9. Кой от посочените фактори е елемент на микромаркетинговата среда:

  10. Кой от посочените фактори е елемент на макромаркетинговата среда: