Тест по основи на маркетинга

Изпитен тест по основи на маркетинга. Това е частта с въпросите от затворен тип. Има въпроси, на които може да отбележите повече от един верен отговор.

Информация и рейтинг

Дата: 2020-11-11 20:50:23
Предмет: Маркетинг
Предназначен за: Ученици от 11 клас
Въпроси: 13 въпр.
Сподели:

Публикуван от

admin

Въпросите, които ще видиш в теста:

  1. Маркетинга е съвременна икономическа наука, която учи мениджъра как:

  2. Видовете маркетинг са се формирали в съответствие с:

  3. Маркетинговото проучване включва дейностите:

  4. Маркетинговия микс на услугите зависи пряко от:

  5. Търсенето и предлагането на услугите:

  6. Какво се съдържа в „черната кутия” на съзнанието:

  7. Търговската концепция не цели нито едно от посоченото:

  8. Ролята на маркетинга се състои в:

  9. Пазара на потребителски стоки се различава от пазара на инвестиционни стоки по:

  10. Едно семейство е решило да си закупи автомобил. Съпругата предявява претенции към размера и марката на автомобила. В каква роля участва тя при вземането на решение за покупка?