00:00:00

Тест - основи на маркетинга

1

Маркетинга е съвременна икономическа наука, която учи мениджъра как:

2

Видовете маркетинг са се формирали в съответствие с:

3

Маркетинговото проучване включва дейностите:

4

Маркетинговия микс на услугите зависи пряко от:

5

Търсенето и предлагането на услугите:

6

Какво се съдържа в „черната кутия” на съзнанието:

7

Търговската концепция не цели нито едно от посоченото:

8

Ролята на маркетинга се състои в:

9

Пазара на потребителски стоки се различава от пазара на инвестиционни стоки по:

10

Едно семейство е решило да си закупи автомобил. Съпругата предявява претенции към размера и марката на автомобила. В каква роля участва тя при вземането на решение за покупка?

11

С коя от маркетинговите концепции се реализират дългосрочните цели на производителя?

12

Целите на маркетинговото проучване са:

13

Броят на яйцата, които баба Иванка боядиса за Великден, се записва с двуцифрено число. Яйцата могат да се разделят поравно между трима, петима и шестима, но не и между четирима. Колко са яйцата?

14

Ася боядиса яйчица. Три по пет – в червено, четири по четири – в зелено, седем от яйцата са сини, а останалите 8 са само с картинки. Счупила две по две от всеки вид. Колко здрави яйца са останали?

15

Коя от посочените дейности не се включва в маркетинга?

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време