00:00:00

Тест по одит на системи за управление на качество

1

Резултатът от няколко взаимосвързани или взаймодействащи си дейности, които превръщат входните елементи в изходни, се нарича:

2

Кое от изброените по – долу се изисква от ISO 9001:2000 като входен елемент за прегледа на ръководството:

3

Примери за какво са класата на билет за влак и категорията на хотел?

4

В коя клауза на ISO 9001:2008 се съдържа изискване за документиране на целите по качеството на организацията?

5

Съгласно ISO 9001:2008 кой отговаря за определянето на действията, които трябва да се предприемат за елеминиране на несъответствията, повдигнати по време на вътрешни одити?

6

ISO 9004:2009 е:

7

В коя клауза на ISO 9001:2008 се съдържа изискване изходните елементи от проектирането и разработването да отговарят на входните елементи за проектиране и разработване?

8

Съгласно ISO 9001:2008, какво трябва да направи организацията, в случай, че процесите на проектиране и разработка са необходими за реализирането на продукта:

9

„Действие за отстраняване на установено несъответствие” означава:

10

За кои от следните процеси ISO 9001:2008 изисква наличието на документирани процедури?

11

ISO 9001:2008 определя изискванията за изграждане на система за управление на качеството за организации, които:

12

Кое от изброените по–долу е изискване на ISO 9001:2008?

13

Кое от изброените по–долу е изискване на ISO 9001:2008?

14

Неизпълнението на изискване се нарича:

15

При определени обстоятелства може да бъде допуснато изключение на следните дейности от системата на организацията съгласно ISO 9001:2008:

16

Кое от изброените по–долу е изискване на ISO 9001:2008?

17

Кой отговаря за определяне на политиката по качеството и целите в организацията?

18

Клауза 8.5.2 Коригиращи действия от ISO 9001:2008 изисква:

19

При подготовка на вътрешен одит е важно да се:

20

При одитиране на процеси в организацията, които са чувствителни към температурата, одиторът не може да установи от персонала, какви са изискванията за температурата при отоплението на помещението. Това е:

21

В протоколите от заседанията на Преглед от ръководството, които се провеждат на всеки 6 месеца, се вижда, че пет коригиращи действия все още не са закрити. Тези действия са резултат от проведен преди 5 месеца вътрешен одит. Това е:

22

При разговор с проектантския екип одиторът установява документирани резултати, които показват наличието на много потенциални недостатъци на продукта. Въпреки това не са планирани действия за предотвратяването им, а се изчаква да се установят неуспешни резултати след реализирането на продукта. Това е:

23

Одиторът не може да установи, че персоналът разбира своята отговорност за постигане на целите по качеството. Това е:

24

При разговор с Началник Търговски отдел, одиторът разбира, че организацията не извършва проучване, за да установи дали продукта задоволява изискванията на клиента. За повече от година не са получени оплаквания от клиенти и затова се счита, че такова проучване не е необходимо. Това е:

25

Организацията трябва да оценява ефективността на обучението на персонала, изпълняващ дейност, която влияе върху качеството, защото:

26

Когато организацията възложи на външен изпълнител някой свой процес, не е необходимо този процес да бъде включен в системата за управление на качеството, защото:

27

Кое от следните твърдения за вътрешните одити е вярно?

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време