00:00:00

Тест по цени и ценообразуване

1

Колко групи цени съществуват?

2

Автоматичен механизъм на убеждаване е:

3

Какво представлява директния маркетинг, като инструмент на комуникационния микс?

4

Какво представлява определянето на комуникационните цели като етап на комуникационния процес?

5

Кои са каналите и средствата за убеждение и подтик към покупка на даден продукт?

6

Колко са сферите, в които се вземат ценови решения?

7

Към кой метод на ценообразуването, принадлежи метода на пълните разходи?

8

Коя от изброените технологии се свързва с еднопродуктовото ценообразуване?

9

Кое от изброените се отнася за анализа на разходите и доходността?

10

Какво е характерно за ценностния метод на ценообразуване?

11

Какво означава понятието „международен турист”?

12

Какво е характерно за Световната организация по туризъм (СОТ)?

13

Кое от изброените е вярно за Европа, като туристическа дестинация?

14

Кое от изброените е характерна черта за международния туризъм, която го отличава от стоките, търгувани в класическата международна търговия?

15

Какво означава понятието „входящ туризъм”

16

Посочете вярното твърдение:

17

Колко функции изпълнява потребността?

18

Мотивацията за покупа на туристически пакет е опосредствана от няколко фактори и характерни тенденции в туризма. Кое от изброените НЕ е един от тези фактори или тенденции?

19

Посечете, кое е вярно за фиктивните цени

20

Кое от изброените е вярно за диференцираните цени

21

Какво е характерно за разчетните цени?

22

Посочете кое от изброените се отнася за действащите цени на световния туристически пазар

23

Кое от изброените НЕ се отнася за икономическите и социални фактори на международния туристически пазар?

24

Продуктът на туристическите оператори се представя като сбор от кои основни елементи?

25

Кое от изброените НЕ е фаза за формиране на организирано туристическо пътуване с обща цена?

26

Кое от изброените е основна характеристика на продукта на туроператора?

27

Според количественото съотношение между туристическото търсене и предлагане, пазарите биват емисионни и рецептивни. Посочете определението за рецептивен пазар.

28

Какво се подразбира под понятието „съвкупен потребител” ?

29

Според вида на стоките и услугите, обект на реализация, пазарите биват няколко вида. Кои са те?

30

Според териториалната си обособеност, туристическите пазари биват няколко вида. Посочете верният отговор.

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време