00:00:00

Тест по маркетингови изследвания

1

Основното предназначение на маркетинговото изследване е:

2

МИ повишават ефективността на решенията на маркетинг мениджърите, доставяйки информация за:

3

С коя фаза или фази на процеса на изработване на решения са свързани МИ:

4

Кое от следните твърдения най-добре описва връзката на МИ с продуктовия цикъл:

5

За коя от следните области МИ не доставят информация на маркетолозите:

6

Кое е най-точното разбиране за изследователски процес:

7

Съставните части на изследователската програма са:

8

Коя от следните хипотези най-добре съответства на основния изследователски въпрос - „Какво въздействие върху покупките на марка Х ще има новата рекламна кампания на марката“:

9

Кой от следните е управленски проблем:

10

Основните разновидности изследователски стратегии са:

11

Какво представляват основните изследователски въпроси:

12

Предназначението на експерименталната стратегия е:

13

Ad hoc МИ е:

14

Ключовата разлика между първични и вторични данни е, че първичните данни..... :

15

Критериите за оценка на вторичните данни не включват:

16

Качествените изследвания се използват по-често за :

17

Относително точна информация за търговия на дребно се добива от типа синдикатно изследване, известно като:

18

Каква първа стъпка е подходяща, когато маркетинговия проблем е слабо структуриран:

19

Кое от изброеното не е метод за събиране на първична информация:

20

Телефонна компания се интересува от получаването на инф-я за потребителските реакции към нов пакет от услуги. Кой от изброените изследователски методи ще бъде подходящ за достигането до тази съвкупност и получаването на обратна връзка:

21

Ако целта е да се оценят в национален мащаб пазарното проникване и пазарни дялове на определени продукти и е налице твърде ограничен бюджет за изследването, най-подходящ модел на извадката е:

22

Дълбочинните интервюта се разграничават от груповите дискусии по това, че те са:

23

Кое от следното не се отнася към съдържанието на изследователската програма:

24

Оптималният размер за една фокусна група е:

25

Когато един потенциален респондент откаже да участва в изследване, това до какъв тип грешка води:

26

Когато изследователската задача е да се изследва обстойно начина на взимане на опр.потребителско решение, най-подходящ метод е:

27

За подбор на участници в групови дискусии се използва по-често:

28

Ако един респондент дава неверни отговори на въпросите това води до:

29

В изследване на пощата, може да е по-добре да намалите размера на извадката, което увеличава ......... грешка, за да ни позволи използването на последващи писма за припомняне, което намалява грешката на ..........:

30

Един изследователски инструмент е основан:

31

Случайната грешка измерва:

32

Способността да се предвиди резултата от експеримент в реална среда се нарича:

33

Какъв вид изследване е най-подходящ за определяне равнището на проникване на дадена марка, като се има предвид и оптимизацията на разходите за тази цел:

34

Коя от следните извадки не е случайна:

35

При кой от следните модели извадки съображението за оптимизация на разходите е най-силно изразено:

36

Кое е най-точното разбиране за обема на една случайна извадка:

37

Кое от следните твърдения е невярно:

38

Моделът на случайна извадка използван за осигуряване на представителството на отделните подсъвкупности според техния дял в съвкупността се нарича:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време