00:00:00

Тест по маркетинг на здравеопазването

1

Най-често използваният метод за сегментиране на пазара е:

2

Коя от изброените концепции има отношение към социологическите модели на потребителско поведение:

3

През коя от фазите на „жизнения цикъл“ на продукта средствата предназначени за реклама трябва да са най-големи:

4

За отрицателно търсене говорим, когато:

5

Кое от изброените не попада в групата на инструментите за маркетингово въздействие:

6

„Кръстосаната ценова еластичност“ се измерва с помощта на:

7

При икономическите модели на потребителско поведение:

8

При коя от следните предпоставки е удачно да се използва стратегията на недиференциран маркетинг:

9

Покриващият принос представлява:

10

Кое от изброените не попада в групата на факторите, от които зависи цената:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време