00:00:00

Тест по Маркетинг за 1-ви курс на тема "Корпорации"

1

Корпорацията е:

2

В частната корпорация по- голямата част от акциите са притежание на:

3

Най-прецизното определение на корпорация от изброените е:

4

Корпоративното управление има за цел:

5

Корпоративната стратегическа система включва:

6

Корпоративната маркетингова стратегия позволява:

7

Ролята на акционерите за стратегическото развитие на корпорацията, се дефинира, като:

8

Изборът на няколко целеви сегмента и прилагане на специални маркетингови действия е подход на:

9

Едно от изброените не е изискване при дефиниране на стратегическате цели:

10

Стратегическите маркетингови цели на корпорацията следва да бъдат:

11

При основна маркетингова цел "увеличаване броя на клиентите", конкретните цели са:

12

Мисията на корпорацията може да бъде изразена с:

13

Ако търсенето в бранша расте бавно, конкурентните сили се дефинират като:

14

Ако липсват заместители на продукта, доставчикът се определя като:

15

Ако даден клиент прави големи сметки, той се определя като:

16

Ако разходите при използването на продукта заместител са по- ниски, той се определя, като:

17

Ако икономиите от мащаба са малки, заплахата от нови конкуренти:

18

Определянето на пространството за водене на конкурентна борба е условие за определяне на:

19

Кластърите на маркетинговата среда са:

20

Ако корпорацията има силни национални и слаби глобални предимства, следва да приеме стратегическо решение за:

21

Майкъл Портър е автор на концепцията за:

22

Концепцията за конкурентните сили на средата е на:

23

Петте сили на конкурентната среда са:

24

Стратегията "фокус на разходите" е:

25

Стратегията "Фокус върху деверсификацията на продуктите" е с:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време