00:00:00

Управление на маркетинга в туризма - тест 2

1

Специфичните особености на продуктите в сферата на услугите според Филип Котлър са:

2

Освен „франчайзинг на продукта и търговската марка” в туризма широко приложение намира още и:

3

”Таймшеъринг”-а е :

4

Сред „Общовалидните принципи за следване на политиката за устойчиво развитие” НЕ Е:

5

Кои от посочените по-долу индикатори не са сред формиралите четирите основни групи индикатори за измерване на устойчивото развитие?

6

Кой от отговорите не принадлежи към системата от индикаторите за устойчиво развитие?

7

Колко на брой са екологичните показатели на устойчивото развитие?

8

Устойчивото развитие на туристическата дестинация зависи от:

9

Какво показва интензивността на ползването на дадена тур. дестинация?

10

Удовлетворението на клиента от даден туристически продукт е индикатор за:

11

Туристическата индустрия, която обхваща различни като брой и вид туристически фирми,създаващи и реализиращи туристическия продукт е всъщност:

12

Кои фактори са определящи за вътрешната среда на функциониране на туризма:

13

Инструментариумът PESTE изследва:

14

SWOT – анализът включва:

15

Кой от методите за анализ на средата се дели на : вътрешен, външен, функционален и процесен:

16

Техниката IND (Industry Analysis) включва факторите, действащи непосредствено върху туристическата индустрия. Кои са тези фактори?

17

Техниката „Критични фактори за успех” (CSF – Critical Success Factors) е:

18

Създаването на търговска марка включва:

19

Процесът на стратегическото управление е свързан с :

20

Сферите и аспектите на приложение на нормативната база на туризма се диференцират в зависимост от равнищата на управление на системата.Кое от тези равнища определя регионалното ниво на управление на туризма?

21

Предмет на Закона за туризма са :

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време