00:00:00

Маркетинг на туризма - НБУ - Дистанционно обучение. Тема 6

1

Кой от етапите в разработването на ефективна маркетингова стратегия се отнася до систематичното разделяне на пазара на отделни, възможно най-хомогенни потребители:

2

Кои от основните критерии за сегментиране на туристическия пазар се отнасят за нагласата и мотивите , моделите на поведение и стила на живот на потребителите:

3

Сегментирането на туристическия пазар по качествени и количествени критерии се отнася за :

4

Кои са основните етапи в сегементирането на пазара :

5

Целеви пазар е :

6

Туристи, които следват модерните тенденции са :

7

Статичното позиоциниране на туристическия продукт се отнася към :

8

Кои са елементите на позицията на туристическия продукт:

9

Класическия двумерен модел на позиционирането се отнася за :

10

Класическто позоциониране е :

11

Модерното позициониране е :

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време