00:00:00

Бизнес планиране - тест 2

1

Фирма за производство на козметика си поставя за цел растеж на продажбите с 20% за три годишен период. Жизненият цикъл на продукт “А”и “Б”са на етап насищане.Компанията разработва нов продукт, който е на етап бизнес анализ. Може ли фирмата да реализира своята цел?

2

При разработване на проекта за счетоводен баланс фирмата планира:

3

В процеса на планиране бъдещото развитие на фирмената икономическа система предназначението на мисията е:

4

Стратегията „хоризонтална интеграция” се прилага, когато фирмата:

5

Кое от посочените не е обект на фирменото планиране:

6

Принципът на непрекъснатост, прилаган в плановия процес се изразява в:

7

Основен риск при прилагането на конкурентната стратегия „диференциация“ е:

8

Посочете коя цел фирмата правилно е дефинирала в своя план:

9

При определяне размера на необходимите парични средства се използва следната информация:

10

При кой от посочените подходи за изследване на вътрешната среда се анализира жизнения цикъл на продуктите: Изберете едно

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време