00:00:00

Тест по маркетинг за 3-ти курс

1

Независимо от различните аспекти в дефинициите за маркетинг, по­вечето от тях поставят на преден план:

2

Най-общо пазарът се асоциира с:

3

Класическият маркетинг инструментариум включва:

4

Вторичните данни са събирани и обработени предварително за:

5

Изготвянето на доклад, е:

6

Действията на купувача се инициират от два вида стимули:

7

Твърденията, че: „Потребителят възприема продукта като съвкуп­ност от свойства, които всъщност се оценяват от него. Оценката на от­делните свойства зависи от възможността им да задоволят вече осъзнатия проблем“, се отнасят за следния етап от процеса за вземане на решение за покупка:

8

............решение етрудно за изследване и често такива покупки предизвикват отрицателен вътрешен дисонанс:

9

..........групи от индивиди, които не придналежат към определена референтна група или среда, но по определени причини биха могли да се присъединят и с поведението си да проявяват аспирации за целта:

10

Пълно сегментираме на пазара означава:

11

...........представляват рисунки на растения, животни, хора, предмети от заобикалящия ни свят:

12

Основни фигури в дистрибуцията са:

13

Характеристиката: „Те са сравнително големи, евтини и с ниска надценка, с голям обем продажби и на самообслужване“ се отнася за:

14

...........обхваща продажбите чрез пощенска поръчка, телефонен маркетинг, телевизионен маркетинг, чрез компютърна мрежа:

15

Понятието реклама има латински произход „reclama“ и означава:

16

Най-бързо развиващият се елемент на маркетинговите комуникации е:

17

Купоните са средство за насърчаване на

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време