00:00:00

Тест по основи на маркетинга за 2-ри курс

1

Независимо от различните аспекти в дефинициите за маркетинг, повечето от тях поставят на преден план:

2

Характерна особеност на заключителния етап на маркетинговото проучване - изготвянето на доклад е:

3

Вторичните данни са събирани и обработени предварително за:

4

Социалното...............е процес на йерархизация на социалните групи, техните позиции и роли.

5

.....................групи от индивиди, които не придналежат към определена референтна група или среда, но по определени причини биха могли да се присъединят и с поведението си да проявяват аспирации за целт

6

Действията на купувача се инициират от два вида стимули:

7

Твърденията, че: "Потребителят възприема продукта като съвкупност от свойства, които всъщност се оценяват от него. Оценката на отделните свойства зависи от възможността им да задоволяват вече осъзнатия проблем" се отнасят за следния етап от процеса за вземане на решение за покупка:

8

Най-общо пазарът се асоциира с:

9

................решение е трудно за изследване и често такива покупки предизвикват отрицателен вътрешен дисонанс.

10

Един от етапите, които са включени в процеса на маркетингово проучване е:

11

Характерните особености на нуждата са:

12

Твърдението: "На тази фаза обемът на печалбите все още расте, но вече със забавени темпове" се отнася за:

13

Групата потребители, известни като "ранното мнозинство" възникват при:

14

Твърдението: "При този вид стоки е характерно това, че определена група потребители желаят да придобият някакво икономическо благо, което още не съществува като стока" се отнася за:

15

....................се купуват с минимални усилия, защото потребителите са сигурни в качеството на тези стоки.

16

При...................обемът на продажбите на дадена стока бързо нараства, тъй като се увеличава вероятността да се закупи за първи път - стоката е станала вече достатъчно популярна:

17

..........................е път към разширяване обема на производството, увеличаване на печалбата, но и към повишаване на рентабилността на предприятията:

18

.........................представляват рисунки на растения, животни, хора, предмети от заобикалящия ни свят:

19

Опаковките трябва да са:

20

.........................са онези субекти от маркетинговата система, които със своите действия влияят при избора на пазари, доставчици, посредници, при формирането на продуктовата гама и на целия маркетингов микс на компаният

21

За коя концепция характерно условие са ниските цени:

22

Основна характеристика на услугата е:

23

Платежоспособното..................., оценявано в количествено отношение като обем на възможните продажби в пари или натура:

24

Класическият маркетинг инструментариум включва:

25

Тази концепция акцентира върху многофункционалния подход и върху изграждането на трайни, комплексни отношения на доверие с клиентите и потребителите:

26

Недостатъкът, че често липсват показатели за точността на тези данни се отнася до:

27

Алтернативните (дихотомни) въпроси са вид:

28

Кодирането е подетап на следния етап:

29

Твърдението:"При поведението, търсещо разнообразие, потребителят не е активно ангажиран, но има значителни маркови различия" е:

30

Твърдението: "Третият слой на опаковката е материалния контейнер, в който стоките се поставят за траспортиране" е:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време