00:00:00

Тест по педагогика на изобразителното изкуство

1

Какво е изкуство?

2

Каква е спецификата на естетическото въздействие чрез различните видове изкуства?

3

В кое от посочените изкуства възпитателно-естетическата функция е познавателна?

4

Защо е необходимо да се разглеждат по-специално функциите на изобразително изкуство?

5

Що е творческо-трансформационна функция?

6

В какво се отразява образователно-познавателната функция?

7

Какви са възпитателните задачи на изобразително изкуство?

8

Защо са необходими форми за организация на екипната дейност в часовете по изобразително изкуство?

9

Видове форми за екипна изобразителна дейност?

10

Каква е организацията на творчеството в екип на съвместно-взаимодействащата форма на дейност?

11

Кои са основните възрастови особености на малкият ученик?

12

Защо се използва изкуството за терапия при децата?

13

Колко категории за социална работа с семейства съществуват според Лоурънс Шуман?

14

По какъв начин да направим срещата на детето с изкуството?

15

Кои са уменията за самонаблюдение и самопознание?

16

Кои са интергративните възможности на изобразително изкуство?

17

В какво се изразява комплексното художествено-творческо развитие на децата?

18

Как интеграционното обучение влияе върху умственото развитие и интелектуалното възпитание?

19

Кои са целите на обучение по изобразително изкуство?

20

Какви са препоръките към организирането на съвместна дейност в часовете по изобразително изкуство?

21

Колко са етапите при формирането на познавателен интерес към изобразителната дейност?

22

Упражнение за развитие на възприятието?

23

Какви са упражненията за развитието на паметта?

24

Кои от посочените упражнения са за развиване на мисленето?

25

Кои от упражненията са за развиване на въображението?

26

Избройте упражнения и игри за развитие на моториката:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време