00:00:00

Тест по Маркетингови изследвания за студенти от 4-ти курс

1

Към целите на пазарното проучване можем да отнесем:

2

Етапите на провеждане на маркетинговото изследване са:

3

Кое от изброеното може да се причисли към дефиницията „насочващ въпрос”?

4

Изследването на „полезността” е ориентирано към:

5

Качествена маркетингова информация се получава, чрез:

6

Като източник на проблем за маркетинговото изследване се определя:

7

Детерминираността на потребителското поведение се проявява, чрез:

8

Кой от следните етапи на пазарното изследване приключва с наличието на окончателна анкетна карта?

9

На кой етап от процеса на разработване на анкетно проучване се премахват двусмислените въпроси:

10

Типа на поведенческия отговор е „УСВОЯВАНЕ” при следните равнища на отговор:

11

При измерване на отговорите могат да се използват следните скали:

12

При определяне на формулировката на въпросите може да се допусне грешка за:

13

Планът за изследване включва елементите:

14

Според обекта на изследване маркетинговото проучване може да бъде:

15

Измерване на разновидността на продукта/марката се извършва на равнище:

16

При предварителния анализ се отстраняват грешки при:

17

Към вероятностните (случайни, стохастични) извадки се отнасят:

18

Според типа на информацията последната бива:

19

При разработване на съдържанието на въпросите се следи за:

20

Като инструмент на анкетното проучване „дълбочинни Интервюта” се правят при:

21

Изследването на „продукта” обхваща:

22

Към маркетинговите модели отнасяме:

23

Към особеностите на потребителското търсене се отнасят:

24

Към моделите за организационно поведение отнасяме:

25

При преброяване на отговорите на маркетинговото изследване може да се провежда:

26

Проблемът на маркетинговото изследване се определя като:

27

При същинския анализ на данните се препоръчва използването на следния статистически метод на анализ:

28

Кое от изброеното може да се отнесе към метода на моделиране?

29

Кое от изброеното бихте редактирали при подготовката на отговорите за анкетната карта?

30

При изучаване поведението на потребителя се търси отговор на въпросите:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време