00:00:00

Тест по Предприемачество за студенти от 2-ри курс. Изготвяне на предприемачески план

1

Методът за генериране на идеи и тяхното количествено натрупване, който се прилага при разработването на конкретни планове и програми за постигането на определена цел е:

2

За реализация на инвестиционните проекти обикновено:

3

При оценяване на бизнес плана и вземане на решение за финансиране се анализира:

4

Методът на ценообразуване, който взима под внимание условията на реализация, като изхожда от вероятните продажни цени и прави разграничение между променливите и постоянните разходи е:

5

Кои от следните стоки не са подходящи за продажба чрез търговски автомати:

6

Кое от следните твърдения, относно тенденциите в търговията на дребно е вярно:

7

Кой от следните фактори за избор на място има по-голямо значение в търговията на дребно:

8

Прогнозните продажби трябва да се посочват в Бизнес плана:

9

Променливи са разходите,

10

При вземането на решение за целесъобразност на направените инвестиционни разходи се анализира:

11

Определянето на критичната точка на продажбите

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време