00:00:00

Тест по Маркетинг за 4-ти курс на тема "Маркетингови комуникации"

1

Кое от следните твърдения е вярно:

2

Кое от изброените не е функция на маркетинговите комуникации:

3

Кое от изброените не е елемент от традиционния модел на комуникационния процес?

4

Кога в процеса на разработване на ефективни комуникации се определят комуникационните цели?

5

Кое не е основна характеристика на комуникационните цели?

6

Към кой модел за йерархия на реакциите са отнасят етапите осведоменост-познание-харесване-предпочитание-убеждение-покупка?

7

Кои от следните примери не се отнасят към неличните комуникационни канали?

8

Кое от изброените не е предимство на рекламата?

9

Кое от следните описания се отнася за същността на понятието рекламно послание?

10

Какъв е вида на посланието «Бъди дързък!»?

11

Начинът, по който ще бъдат подредени аргументи, обобщения и изводи в рекламното послание, както и тяхната последователност, се отнасят до:

12

Кое от изброените не е недостатък на личните продажби?

13

Кое от посочените средства не е подходящо за повишаване на продажбите в кратки срокове:

14

Коя от изброените функции не се отнася за връзките с обществеността:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време