Материали 1-10 от 10

Потребителско поведение 7 стр. очаква одобрение

Потребителско поведение

Това е интересен и сложен социален феномен, който представлява истинско предизвикателство в теоретичен аспект пред академичните среди и в практически аспект - пред бизнес средите...
Pampineq
0 0 0
Пазарен механизъм Закони за търсенето и предлагането 12 стр.

Пазарен механизъм. Закони за търсенето и предлагането

Най-общата представа за пазар се свързва със сферата на размяната, където се осъществява търсене и предлагане на стоки. Пазарът възниква на основата на възникването и развитието на стоковото производство и размяната...
ndoe
0 0 0
Пазарно търсене същност и характерни черти 13 стр.

Пазарно търсене – същност и характерни черти

Микроикономиксът като наука е част от общата икономическа наука. Тя разглежда поведението на отделните микроикономически единици в националното стопанство – домакинства и фирми.
messi
0 0 0
Същност и роля на фирмата като стопански субект 12 стр.

Същност и роля на фирмата като стопански субект

Микроикономиката на фирмата изучава по какъв начин действа фирмата в съвременната икономика, нейните методи и способи за вземане на решение, последствията от тези решения за икономиката като цяло и за пазара като цяло.
messi
0 0 0
Фирмена организация на българската икономика критерии малки средни и големи предприятия юридическият статут на фирмите 16 стр.

„Фирмена организация на българската икономика – критерии; малки, средни и големи предприятия; юридическият статут на фирмите“

Фирмата е всеобща организационна форма на бизнеса в българската икономическа действителност. Фирмата заема важна роля в микроикономиката на страната, с основно предназначение - градивното предприемачество.
messi
0 1 0