Материали 1-10 от 10

Принципи на родноезиковото и литературно образование в ПУВ и НУВ Стратегически функции на комуникативно-речевия принцип 3 стр. очаква одобрение

Принципи на родноезиковото и литературно образование в ПУВ и НУВ. Стратегически функции на комуникативно-речевия принцип

В дидактическата наука няма изчерпателно знание за същността на принципите на обучение. Самият термин "принцип" означава основно положение, изходно начало. Въпреки различията при определяне същността на дидактическите принципи и липсата на...
nerven
0 0 0
Методи на възпитание 7 стр. очаква одобрение

Методи на възпитание

Методите за възпитание са пътища, средства и начини с помощта, на които се реализират общите цели и конкретни задачи, решавани във възпитателния процес. Означава и изразява същността за елементарно постигане на целта и решаването на задачите на...
nerven
0 0 0
Принципи на възпитанието 7 стр. очаква одобрение

Принципи на възпитанието

Процесът на възпитание, свързан с цялата сложност и многообразие от дадености и взаимоотношения, не може да няма педагогически ориентири с по-устойчиви и общовалидни характеристики, с по-общи закономерности, непреходни по значение и смисъл, които...
nerven
0 0 0
Съставяне и изпробване на първия вариант на теста 9 стр. очаква одобрение

Съставяне и изпробване на първия вариант на теста

При съставянето и апробацията на един дидактически тест е нужно да се направи следното: редактиране на тестовите задачи и тяхното подреждане, подготовка на инструкция за тестираните, отпечатване на теста, изпробване на съставения първи вариант на теста..
ivan40
0 0 0
Теория на възпитанието 3 стр.

Теория на възпитанието

Теорията на възпитанието има практически и гносеологически основания. От практически аспект, тя е в резултат от натрупване на дългогодишен опит за възпитанието на хората от различни възрасти и в различни условия...
the_magicer
0 1 0
ОБЕКТ ПРЕДМЕТ И ЗАДАЧИ НА ТЕОРИЯТА НА ВЪЗПИТАНИЕТО ОСНОВНИ ПОНЯТИЯ НА ПЕДАГОГИКАТА 2 стр.

ОБЕКТ, ПРЕДМЕТ И ЗАДАЧИ НА ТЕОРИЯТА НА ВЪЗПИТАНИЕТО. ОСНОВНИ ПОНЯТИЯ НА ПЕДАГОГИКАТА.

ТВ като самостоятелна наука се оформя през 90-те години на 20век. Известно е, че всяка частна наука има право на съществуване/ самостоятелно/ ако отговаря на следните основни изисквания: 1. Да има за предмет на научно познание областта на действителностт
124004013A
24 5 0