Материали 1-10 от 10

МЕЖДУНАРОДЕН МАРКЕТИНГ 5 стр. очаква одобрение

МЕЖДУНАРОДЕН МАРКЕТИНГ

Международният маркетинг следва основните маркетингови постановки, но се осъществява в по-сложна пазарна ситуация, свързана с по-големите трудности по отношение на анализа на чуждите пазари.
messi
0 0 0
Същност и цели на валутните резерви 17 стр. очаква одобрение

Същност и цели на валутните резерви

Международните валутни резерви1 са чуждестранни активи, които са лесно достъпни, ликвидни и контролирани от централната банка. Според Balance of Payments Manual, 5-th edition – BMP5 на Международния Валутен Фонд, международните резерви са “външни активи,
messi
0 0 0
ПО-ВАЖНИ ИЗИСКВАНИЯ И ПРЕПОРЪКИ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ И ЗАЩИТА НА ДИПЛОМНАТА РАБОТА 4 стр. очаква одобрение

ПО-ВАЖНИ ИЗИСКВАНИЯ И ПРЕПОРЪКИ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ И ЗАЩИТА НА ДИПЛОМНАТА РАБОТА

На тази основа да направят критичен анализ и да дефинират по възможност конкретни предложения за подобряване дейността на съответното звено/сфера на дейност.
messi
0 0 0
Същност предмет и задачи на геоикономиката и регионалното развитие 18 стр.

Същност, предмет и задачи на геоикономиката и регионалното развитие

Ускорените темпове на стопанско развитие на света след втората половина на ХХ век поставя пред икономиката и управлението необходимостта от преоценка и решаване с нов подход...
ivan40
8 0 0
4Развитие на международната търговия от епохата на Великите географски открития до края на ХХ век 19 стр.

4. Развитие на международната търговия от епохата на Великите географски открития до края на ХХ век

Моделът на световното стопанство до края на ХV век се характеризира с пространствена икономическа, политическа и културна изолираност между основните центрове на цивилизация. Икономическите връзки между тях са били епизодични и нетрайни.
cveteto51
25 1 0