Материали 1-10 от 10

Психология на ценообразуването 10 стр.

Психология на ценообразуването

При възприемането на ценовите различия съществуват две разновидности на възприемане на ценови различия, които са възприемане на различни проценти и възприемане на нечетни окончания...
gecata_maina
0 0 0
Ценообразуване в маркетинговия микс 16 стр.

Ценообразуване в маркетинговия микс

А. Въведение 1. Пазарно ценообразуване – основни характеристики 2. Маркетинг микс – елементи Б. Ценообразуване в маркетинговия микс - инструменти 1. Продуктова политика 2. Промоция 3. Цена 4. Пласмент В. Заключение - управление на ценообразува
galisun777
85 30 0
Ценова еластичност на предлагането и фактори определящи еластичността 17 стр.

Ценова еластичност на предлагането и фактори, определящи еластичността

При анализа на продуктовото предлагане, на мястото му във формирането на микроикономическото продуктовопазарно равновесие и при изясняването на условията за неговата устойчивост важно място заема реакцията на продуктовото предлагане по отношение на...
ivan40
7 2 0
Функции и елементи на цените 13 стр.

Функции и елементи на цените

Цените са основа на пазарното стопанство, защото самата пазарна система се гради върху търсенето, предлагането и цените. Цените влияят пряко върху всеки отделен етап от възпроизводителния процес – Производство, Разпределение, Потребление и Размяна....
nezabravima
11 2 0
Ценообразуване 7 стр.

Ценообразуване

За да бъде изяснено кои фактори оказват влияние върху цените, първо трябва да се обясни какво е цена. Това е паричният израз на ценността на стоката, предоставена от производителя и оценена от потрбителя по дадени критерии...
nerven
10 3 0
Цени и ценова политика 13 стр.

Цени и ценова политика

Същност на цената, термини за изразяване и значение цената за маркетолозите. За купувача цената е стойността на това, което се обменя. нещо ценно - обикновено покупателната сила се разменя за удовлетворяване или полезност.
ivan40
19 3 0