Материали 1-10 от 10

Методи на АФВ 17 стр. очаква одобрение

Методи на АФВ

Тъй като при хората с различни нарушения отделните пътища на сетивно възприятие имат дефектна база, методите на нагледност, демонстрация, показване – движението носи специфичен характер, разчитайки на заобиколни пътища, компенсация на нарушението, използв
messi
0 0 0
СПЕЦИФИЧНИ ОБУЧИТЕЛНИ ТРУДНОСТИ И ПОСЛЕДСТВИЯТА ОТ ТЯХ 6 стр.

СПЕЦИФИЧНИ ОБУЧИТЕЛНИ ТРУДНОСТИ И ПОСЛЕДСТВИЯТА ОТ ТЯХ

В класовете на масовото общообразователно училище се срещат деца, които не могат да усвояват учебния материал по основните предмети и влизат в групата на учениците с трайна неуспеваемост.
messi
0 1 0
ТРУДНОСТИ ПРИ РАБОТА С ДЕЦА СЪС СПЕЦИАЛНИ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ПОТРЕБНОСТИ СОП 9 стр. очаква одобрение

ТРУДНОСТИ ПРИ РАБОТА С ДЕЦА СЪС СПЕЦИАЛНИ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ПОТРЕБНОСТИ /СОП/

Развитието на детето представлява сложен и многообразен процес, който се осъществява при непрестанното взаимодействие между детския организъм като цяло и околната среда.
messi
0 5 0
Общо речево недоразвитие при децата със специални образователни потребности 9 стр.

Общо речево недоразвитие при децата със специални образователни потребности

Речта е основно комуникативно средство, основна функция, която има определящо значение за цялостното развитие на детето като личност. Тя е подчинена на обективните закономерности на езика и протича през определени етапи...
ivan40
9 0 0