Материали 1-3 от 3

МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГИЯ ПО ОТНОШЕНИЕ ЕКО И БИО ИНТЕГРИРАН ТУРИСТИЧЕСКИ ПРОДУКТ В БЪЛГАРИЯ 66 стр.

МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГИЯ ПО ОТНОШЕНИЕ ЕКО И БИО ИНТЕГРИРАН ТУРИСТИЧЕСКИ ПРОДУКТ В БЪЛГАРИЯ

Туризмът, който е признат за една от най–динамичните бизнес сфери в света, засяга всички аспекти на обществения живот – икономическа, социална, политическа и духовна, е една от трите взаимосвързани индустрии (туризъм, промишленост и търговия), които движа
messi
0 0 0
Форми и възможности за развитие на екотуризма като алтернативен туризъм през 21 век в България 96 стр.

Форми и възможности за развитие на екотуризма като алтернативен туризъм през 21 век в България

В действителност модните тенденции се явяват отражение на един особено значим факт - сериозните последици, нанасяни с развитието на съвременната човешка цивилизация на живота на Земята...
messi
0 0 0