Материали 1-3 от 3

Стратегическите съюзи като метод за повишаване на международната конкурентноспособност 104 стр.

Стратегическите съюзи като метод за повишаване на международната конкурентноспособност

Може да се разгледа и като взаимосвързаност на стопанствата и излизане на бизнеса от националните рамки и стандартизирани със стопанствата на останалите страни...
silviQ
0 0 0
Съвременен бранд-мениджмънт в стратегическото управление на фирмените продажби 69 стр.

Съвременен бранд-мениджмънт в стратегическото управление на фирмените продажби

Търговската марка може да изгради или разруши бизнеса на една компания. Марковите стоки представляват около две трети от потреблението като цяло. Факт е, че потребителят често купува името, а не продукта...
cblock
0 0 0
Изграждане на стратегия за стимулиране на продажбите в търговска верига 84 стр.

Изграждане на стратегия за стимулиране на продажбите в търговска верига

Закупуването и препродажбата на стоки без промяна на тяхната субстанция е основния отраслов признак за разграничаването на търговията от останалите стопански отрасли и дейности...
lubega
0 0 0