Материали 1-10 от 58698

АДАПТИРАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННАТА СИСТЕМА НА ТУРИСТИЧЕСКАТА ФИРМА КЪМ СЪВРЕМЕННИТЕ ИКОНОМИЧЕСКИ УСЛОВИЯ 15 стр. очаква одобрение

АДАПТИРАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННАТА СИСТЕМА НА ТУРИСТИЧЕСКАТА ФИРМА КЪМ СЪВРЕМЕННИТЕ ИКОНОМИЧЕСКИ УСЛОВИЯ

Внедряването на нови информационни и комуникационни технологии (ИКТ) в информационната система на туристическата фирма не е самоцел, а из-точник на конкурентни предимства, които в условията на глобалната конкурен-ция в туристическия отрасъл, изострена от
egeorgieva777
0 0
Анализ на маркетинговата стратегия на фирмите Девин и Горна Баня 12 стр.

Анализ на маркетинговата стратегия на фирмите „Девин“ и Горна Баня

„Девин” предлага на своите клиенти богата гама от продукти, които задоволяват потребителите от различните възрастови групи. Произвежданите продукти са: - Минерална вода – Тя е нискоминерализирана, натурална вода. Фирмата произвежда разфасовки от 0,330л.
Rosicaa
0 0
Алтернативи за развитие на селския туризъм всело Бръшлян 6 стр.

Алтернативи за развитие на селския туризъм всело Бръшлян

Селският туризъм е един от най-бързо развиващите се съвременни видове туризъм в България. Село Бръшлян предоставя голямо разнообразие от природни и антропогенни ресурси, които са предпоставка за развитието му. Изборът ми беше повлиян от огромното разнообр
denny7o
0 0