Материали 1-10 от 10

План за логоритмично занятие за работа в група от 5-6 деца от възбудим и свръхактивен тип в предучилищна възраст 6 стр. очаква одобрение

План за логоритмично занятие за работа в група от 5-6 деца от възбудим и свръхактивен тип в предучилищна възраст

Основни цели на занятието: успокояване на общия тонус на детето, както във физическо, така и в психическо отношение; развитие на координацията на ръцете и краката чрез следване на инструкции, подобряване на равновесието, регулирането на силата...
nezabravima
0 0 0
Интензивно логопедично изследване дискусионни въпроси етапи направления Изследване на експресивния език 4 стр. очаква одобрение

Интензивно логопедично изследване – дискусионни въпроси, етапи, направления. Изследване на експресивния език

Интензивната диагностика е сравнително добре разработена област в логопедията. Българските логопеди като цяло притежават необходимите познания за работа в тази област. С времето са създавани и апробирани различни системи за изследване на речта...
ivan40
0 0 0
Приобщаващо образование 7 стр.

Приобщаващо образование

Приобщаването означава насърчаване на участието на всички деца и възрастни. То означава също да подкрепим училището да отговори на различния опит на децата, на техните различни интереси, знания и умения.” (Booth, T., Ainscow M., Index for Inclusion: devel
ilieva_25
0 3 1
Аутизъм 9 стр.

Аутизъм

С понятието /autisms от гр.auto scam/ ,,съществуване сам за себе си‘‘се обозначават пояеденческитв появи като затваряне в себе си , потъване в света на собствените преживявания с отслабване или загуба на контакта с реалната действителност и липса на стре
ilieva_25
0 2 0
ВЕРБАЛНО И НЕВЕРБАЛНО МИСЛЕНЕ ПРИ УЧЕНИЦИ С ДИСЛЕКСИЯ НА РАЗВИТИЕТО 110 стр.

ВЕРБАЛНО И НЕВЕРБАЛНО МИСЛЕНЕ ПРИ УЧЕНИЦИ С ДИСЛЕКСИЯ НА РАЗВИТИЕТО

В психологията на диагностицирането на специфичните нарушения в способността на учене е свързано с процеси, демонстриращи ученическите способности за изява.
messi
0 0 0