Материали 1-10 от 281

ВЕРБАЛНО И НЕВЕРБАЛНО МИСЛЕНЕ ПРИ УЧЕНИЦИ С ДИСЛЕКСИЯ НА РАЗВИТИЕТО 110 стр.

ВЕРБАЛНО И НЕВЕРБАЛНО МИСЛЕНЕ ПРИ УЧЕНИЦИ С ДИСЛЕКСИЯ НА РАЗВИТИЕТО

В психологията на диагностицирането на специфичните нарушения в способността на учене е свързано с процеси, демонстриращи ученическите способности за изява.
messi
0 0
Проучване на вербалното и невербалното мислене при ученици с дислексия на развитието и сравняване 15 стр.

Проучване на вербалното и невербалното мислене при ученици с дислексия на развитието и сравняване

За изследване на вербалното мислене на ученици с дислексия и сравняване с деца с типично развитие, се използвани тестове: вербален тест за излишна дума,както и тест за асоциации.
messi
0 0
ПРИЕМАНЕ ОТХВЪРЛЯНЕ и ИНТЕРНАЛИЗИРАНИ и ЕКСТЕРНАЛИЗИРАНИ ПОВЕДЕНЧЕСКИ ПРОБЛЕМИ при ДЕЦА в ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ 34 стр.

ПРИЕМАНЕ – ОТХВЪРЛЯНЕ и ИНТЕРНАЛИЗИРАНИ и ЕКСТЕРНАЛИЗИРАНИ ПОВЕДЕНЧЕСКИ ПРОБЛЕМИ при ДЕЦА в ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ

В зависимост от своята проява проблемните поведения в детска възраст се разделят на две големи групи: екстернализирани и интернализирани.
messi
0 0
СПЕЦИФИЧНИ ОБУЧИТЕЛНИ ТРУДНОСТИ И ПОСЛЕДСТВИЯТА ОТ ТЯХ 6 стр.

СПЕЦИФИЧНИ ОБУЧИТЕЛНИ ТРУДНОСТИ И ПОСЛЕДСТВИЯТА ОТ ТЯХ

В класовете на масовото общообразователно училище се срещат деца, които не могат да усвояват учебния материал по основните предмети и влизат в групата на учениците с трайна неуспеваемост.
messi
0 1
Ограмотяване при деца билингви с ромски майчин език 11 стр.

Ограмотяване при деца билингви с ромски майчин език

Билингвизмът (двуезичието) е широко разпространено явление в целия свят. През последните години развилият се процес на демократизация в световен мащаб подсили това явление – междуезиковите контакти зачестиха, даде се възможност за свободно общуване между
messi
0 1
АЛТЕРНАТИВНИ МЕТОДИ И СРЕДСТВА ЗА КОМУНИКАЦИЯ ПРИ ДЕЦА СЪС ЗРИТЕЛНИ НАРУШЕНИЯ 11 стр. очаква одобрение

АЛТЕРНАТИВНИ МЕТОДИ И СРЕДСТВА ЗА КОМУНИКАЦИЯ ПРИ ДЕЦА СЪС ЗРИТЕЛНИ НАРУШЕНИЯ

Едно от най-сериозните последствия от дълбоките зрителни увреждания е сензорния дефицит, който практически довежда личността и до информационен дефицит. Днес важно социално право на всички инвалиди и на зрително затруднените е достъпът до информация.
messi
0 1