Материали 1-9 от 9

Управление на взаимоотношенията в процеса на преговори при сделки с недвижима собственост 11 стр.

Управление на взаимоотношенията в процеса на преговори при сделки с недвижима собственост

В процеса на преговори може ясно да се различат 5 етапа: Подготовка. Този етап включва събиране на информация за другата страна (обекта), преценка на собствените цели и очаквания, както и на това, докъде можем да стигнем...
ndoe
0 0 0
Организация на маркетинговите комуникации 15 стр.

Организация на маркетинговите комуникации

Видове рекламни агенции. Функции и вътрешно-фирмена организация на маркетинговите комуникации. В рекламния процес могат да се обособят четири участника: клиент, медия, агенция, аудитория...
rusev02
0 0 0
Анализ на вътрешно-организационните комуникации на хотел Атлас Златни пясъци 10 стр.

Анализ на вътрешно-организационните комуникации на хотел "Атлас", Златни пясъци

ИКОНОМИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ – ВАРНА по Бизнес комуникации и връзки с обществеността Анализ на вътрешно-организационните комуникации на хотел "Атлас", Златни пясъци Много са аспектите, които определят важността на комуникационния процес в бизнес сре
nezabravima
6 1 0