Потърси помощ за своята домашна
Програма Добавете учебите си часове за седмицата.
Последвайте ни
Филтрирай по тип
Филтрирай по университет
Материали 1-10 от 10
- Сортирай по:
- Дата на добавяне
- Брой сваляния
- Заглавие
- Брой страници
Сравнение на ораторите
В материала се разглежда политически дебат между знакови фигури в държавата...
0
0
0
дипломатически протокол и церемониал
Международните отношения, външната политика и дипломация са система от необходими взаимоотношения и връзки, цели, задачи, принципи и практическа дейност. Тяхната основна цел е създаването на най-добри външни условия за укрепването и развитието на вътрешн
0
0
0
МЕДИИТЕ В КРИЗАТА И КРИЗАТА В МЕДИИТЕ
Кризата в медиите и медиите в кризата, макар да звучат сходно като тематика,
всъщност са две доста различни явления.
0
0
0
Теории за средствата за масова комуникация
Теориите служат като инструменти в определена област, които ни помагат да видим, сравним и интерпретираме различни феномени, факти и събития, да разгледаме критично техните характеристики, да намерим разрешение на конкретни проблеми и да прeдвидим бъдещи
0
0
0
Основни принципи на институционалния ПР в България.................................
„През последните две десетилетия в България се заговори за ПР - професия с богата история и с традиции в едни от най-развитите държави в света.
0
0
0
Що е пибличност в ПР
Целта на тази разработка е да е обобщи и конкретизира понятието „публичност” от гледна точка на дисциплината „Връзки с обществеността”.
0
0
0
Политическо говорене в медиите
В политиката измежду многото понятия, термини и категории централно място заемат две ключови понятия...
0
0
0
Техники на предизборния имидж
Ако приемем, че предизборният политически маркетинг е част от индустрията за "фабрикуване на мнения", можем да кажем, че техниките на политическият имидж са основното средство за "производство" на политически образи...
0
0
0
Обществено мнение и медии
Обществено мнение, медии, медийно въздействие, медийно формиране на социалния дневен ред, медийно управление на обществото, медийна власт и социална реакция, влиянието на медиите върху общественото мнение...
4
0
0