Материали 1-8 от 8

МАРКЕТИРАНЕ НА ЗВЕЗДАТА В РИАЛИТИ ФОРМАТА ГЛАСЪТ НА БЪЛГАРИЯ 14 стр.

МАРКЕТИРАНЕ НА „ЗВЕЗДАТА” В РИАЛИТИ ФОРМАТА „ГЛАСЪТ НА БЪЛГАРИЯ”

Създаването на определен продукт, неговото промотиране, позициониране и налагане на пазара е дълъг и трудоемък процес, който изиква последователно изпълнение на система от прийоми, които се прилагат в съвременните мениджърски стратегии.
messi
0 0 0
Особености на обществените електронни медии 6 стр.

Особености на обществените електронни медии

При обяснението и анализа на особеностите на обществените електронни медии (БНТ и БНР) е необходимо да се обърне внимание на анализа на конституцията на Република България от 1991 г. Именно тя създава правна уредба на средствата за масово осведомяване...
cblock
0 0 0
Българския периодичен печат след присъединяването на България в Европейския съюз - промени и съвременно състояние 90 стр.

Българския периодичен печат след присъединяването на България в Европейския съюз - промени и съвременно състояние

Целта на настоящата дипломна работа е да се проследи развитието на периодичния печат след 2007 г., да се запознаем с промените и съвременното състояние на периодичния печат, да се представи количественото и видово разнообразие на периодичните издания...
gecata_maina
4 0 0
Новите медии 2 стр.

Новите медии

Интернет се развива непрекъснато до измерения, който са неочак¬вани и за създателите му. Почти мигновеното пренасяне на данни се е превърнало в среда за бизнес, общуване, социална комуникация и дори водене на цялостен "втори" живот....
dannyboy
12 1 0
Виртуалната ера текст и визия в нея 3 стр.

Виртуалната ера – текст и визия в нея

С все по устермното навлизане на употребата на технологиите и интернет в днешно време виртуалния свят си извоюва повече и повече правото да бъде „реален”. Едно доказателство за това е и фактът, че...
legolas
17 0 0