Материали 1-10 от 23

МАРКЕТИРАНЕ НА ЗВЕЗДАТА В РИАЛИТИ ФОРМАТА ГЛАСЪТ НА БЪЛГАРИЯ 14 стр.

МАРКЕТИРАНЕ НА „ЗВЕЗДАТА” В РИАЛИТИ ФОРМАТА „ГЛАСЪТ НА БЪЛГАРИЯ”

Създаването на определен продукт, неговото промотиране, позициониране и налагане на пазара е дълъг и трудоемък процес, който изиква последователно изпълнение на система от прийоми, които се прилагат в съвременните мениджърски стратегии.
messi
0 0
ОРГАНИЗАЦИЯ УПРАВЛЕНИЕ И ПЛАНИРАНЕ НА ДЕЙНОСТТА НА ФИРМИТЕ НА МЕДИЙНИЯ БИЗНЕС 50 стр.

ОРГАНИЗАЦИЯ, УПРАВЛЕНИЕ И ПЛАНИРАНЕ НА ДЕЙНОСТТА НА ФИРМИТЕ НА МЕДИЙНИЯ БИЗНЕС

Няма общоприето определение за понятието медия и производните от него. Може би защото самият обект, за който се търси наименованието търпи такова развитие, че никой не знае съвременното му състояние.
messi
0 0
Причини за миграцията на конвенционалните вестници в интернет 5 стр.

Причини за миграцията на конвенционалните вестници в интернет

В епохата на интернет медии изпитват необходимост да увеличат досегашната си аудитория и да завоюват нова. Най-лесния и естевен начин за това е да стъпват във виртуалното пространство.То предлага на забързания човека възможност за получаване на инфор
messi
0 0
Маркетиране на quotзвездата в риалити формата quotГласът на Българияquot 14 стр.

Маркетиране на "звездата” в риалити формата "Гласът на България"

Развитието на информационните и комуникационни технологии в края на миналия и началото на настоящия век бележат съвремието ни с редица иновации във всички аспекти от ежедневието ни...
ndoe
0 0
Новите медии в Германия 12 стр.

Новите медии в Германия

Всеки ден ние биваме заливани с огромно количество информация,което идва от най-различни източници. При това има не само източници, но и преносители на информацията,които поемат информацията от източника и я пренасят до нас-тези преносители наричаме...
silviQ
0 2
Икономика на масмедиите - Телевизия ТВ 7 9 стр.

Икономика на масмедиите - Телевизия ТВ 7

Какво би представлявал света днес без медии? Едва ли ще има ефективна комуникация между отделните звена в държавата. Въпреки че, поледните събития от нашата страна сочат ясно, че няма ефективна комуникация между управляващото правителство и гражданите...
messi
0 0
Организация управление и планиране на дейността на фирмите на медийния бизнес 50 стр.

Организация, управление и планиране на дейността на фирмите на медийния бизнес

Няма общоприето определение за понятието медия и производните от него. Може би защото самият обект, за който се търси наименованието търпи такова развитие, че никой не знае съвременното му състояние...
silviQ
0 0