Материали 1-10 от 58698

АДАПТИРАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННАТА СИСТЕМА НА ТУРИСТИЧЕСКАТА ФИРМА КЪМ СЪВРЕМЕННИТЕ ИКОНОМИЧЕСКИ УСЛОВИЯ 15 стр.

АДАПТИРАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННАТА СИСТЕМА НА ТУРИСТИЧЕСКАТА ФИРМА КЪМ СЪВРЕМЕННИТЕ ИКОНОМИЧЕСКИ УСЛОВИЯ

Внедряването на нови информационни и комуникационни технологии (ИКТ) в информационната система на туристическата фирма не е самоцел, а из-точник на конкурентни предимства, които в условията на глобалната конкурен-ция в туристическия отрасъл, изострена от
egeorgieva777
0 0
Анализ на маркетинговата стратегия на фирмите Девин и Горна Баня 12 стр.

Анализ на маркетинговата стратегия на фирмите „Девин“ и Горна Баня

„Девин” предлага на своите клиенти богата гама от продукти, които задоволяват потребителите от различните възрастови групи. Произвежданите продукти са: - Минерална вода – Тя е нискоминерализирана, натурална вода. Фирмата произвежда разфасовки от 0,330л.
Rosicaa
0 0
Алтернативи за развитие на селския туризъм всело Бръшлян 6 стр.

Алтернативи за развитие на селския туризъм всело Бръшлян

Селският туризъм е един от най-бързо развиващите се съвременни видове туризъм в България. Село Бръшлян предоставя голямо разнообразие от природни и антропогенни ресурси, които са предпоставка за развитието му. Изборът ми беше повлиян от огромното разнообр
denny7o
0 0