Материали 1-10 от 10

Любовният триъгълник власт-медии-общество и блогърството 3 стр.

"Любовният триъгълник власт-медии-общество и блогърството"

Демократичните условия, в които виреем, предразполагат развитие на обществото, а не изолирането му като комунално. За жалост у нас все още го няма гражданското общество, за което говорят медиите и властта...
legolas
19 1 0
Свобода на изразяване и свобода на информация Цензурата и автоцензура в съвременна България 10 стр.

Свобода на изразяване и свобода на информация . Цензурата и автоцензура в съвременна България

Първият проблематичен въпрос ,който ще разгледам е свободата на словото и свободата на информация. За тях съществуват няколко международни докомента, които споменавам по-долу в текста...
messi
1 1 0
Телевизията като реклама Рекламата 76 стр.

Телевизията като реклама. Рекламата

Характерна черта на рекламата е нейната "повтаряемост", която е твърде важна за потребителите, на които отведнъж не им става ясно какъв е точно продуктът и какви са неговите преимущества...
dannyboy
11 1 0