Материали 1-10 от 10

Фалшивите новини в информационната война 19 стр. очаква одобрение

Фалшивите новини в информационната война

Използването на термина "фалшиви новини" е сравнително нова тенденция, която получава все по-широк отзвук. Необходимо е да се отчита, че използването на дезинформацията и пропагандата под каквато и да е форма е доста по-отдавна...
silviQ_88
0 0 0
Журналистиката по време на криза 5 стр.

Журналистиката по време на криза

В днешно време медиите и журналистите според общественото мнение, притежават огромна власт върху формирането на гледни точки и мнение в обществото. Поради тази причина, те са наричани „четвъртата власт” в държавата, което разкрива тясната им връзка с поли
messi
0 0 0
Възможности за усъвършенстване на медийната регулация в България 11 стр.

Възможности за усъвършенстване на медийната регулация в България

Българските електронни медии изпитват множество проблеми с прилагането на европейските стандарти и правила. В законодателната рамка на радио и телевизионната индустрия (а вече и електронната), съществуват редица пропуски, като такива има и по отношение на
messi
0 0 0
Интервю - стандартизирано журналистическо дълбочинно фокусирано 14 стр.

Интервю - стандартизирано, журналистическо, дълбочинно, фокусирано

Интервюто е един от най-често използваните методи, защото притежава уникални възможности, които позволяват да се прилага широко и при различни обстоятелства не само като водещ, но и като съпътстващ метод.
messi
0 0 0
Креативна комуникация 11 стр.

Креативна комуникация

Светът е разнообразна градина, изпълнена с пъстри цветове, сътворена от различните темпераменти, интереси и възможности на хората. Багрите на всяка личност правят живота по-пъстър и интересен. Именно тази цветна феерия е еволюционната сила, която...
cblock
0 0 0
Убеждаващо въздействие на масмедиите Модел на действие и техники 20 стр.

Убеждаващо въздействие на масмедиите. Модел на действие и техники

Какво е масмедия и убеждаващо въздействие. Видове въздействие. Масмедия и комуникатор. Интернет сайтове като масмедия. Разнообразие в подходите за въздействие и реклама. Аудитория на масмедиите...
gecata_maina
0 1 0