Материали 1-10 от 58693

Анализ на маркетинговата стратегия на фирмите Девин и Горна Баня 12 стр.

Анализ на маркетинговата стратегия на фирмите „Девин“ и Горна Баня

„Девин” предлага на своите клиенти богата гама от продукти, които задоволяват потребителите от различните възрастови групи. Произвежданите продукти са: - Минерална вода – Тя е нискоминерализирана, натурална вода. Фирмата произвежда разфасовки от 0,330л.
Rosicaa
0 0
Алтернативи за развитие на селския туризъм всело Бръшлян 6 стр.

Алтернативи за развитие на селския туризъм всело Бръшлян

Селският туризъм е един от най-бързо развиващите се съвременни видове туризъм в България. Село Бръшлян предоставя голямо разнообразие от природни и антропогенни ресурси, които са предпоставка за развитието му. Изборът ми беше повлиян от огромното разнообр
denny7o
0 0
Проектиране на озвучително тяло 5 стр.

Проектиране на озвучително тяло

Определяне на нискочестотните параметри на озвучително тяло, състоящо се от три високоговорителя, (нискочестотен среден и високочестотен), разделени от капацитивен филтър от първи ред“
Sarka2020
0 0