„ВЪТРЕШНИТЕ КОМУНИКАЦИИ КАТО ЕЛЕМЕНТ И ПРОДУКТ НА ФИРМЕНАТА КУЛТУРА“

В резултат от глобализацията на световните пазари и от нарастващата конкуренция между фирмите в нашето общество се шири проблемът, свързан с промяната на организацията, налагащ се преди всичко от прехода към функционираща пазарна икономика.

РЕКЛАМИРАЙТЕ ВАШИТЕ УСЛУГИ

Ако предлагате частни уроци, може да рекламирате услугите си напълно безплатно!

Създайте вашия профил

Всички оферти наЕдно място!

Информация и рейтинг

Дата: 2021-02-05
Тип: Дипломна работа
Предмет: Управление на човешките ресурси
Страници: 115 стр.
Размер: 13.61 MB
Рейтинг:
Сподели:

0

Свален

0

Рейтинг

0

Прочетен

Публикуван от

messi

Document loading..